Reba.ir مذهبی فرهنگی - مطالب بهمن 1391

احتیاط ! شیاطین مشغول كارند !

شیطان، راهزن است و مثل همه راهزن ها در گوشه های تاریك مسیر و نقاط نادیدنی به كمین می نشیند. بسیار مراقب است كه دیده نشود و ردپایی از خود باقی نگذارد. او، آدم ها را می بیند ولی خود، دیده نمی شود. «انه یراكم و قبیله من حیث لاترونهم- او و دارودسته اش شما را می بینند، از جایی كه شما آنها را نمی بینید». شیطان هم مانند بقیه راهزنان به كاروان می تازد و كاروانیان را لخت می كند. مگر پدر و مادرمان، حضرات آدم و حوا علیهم السلام را لخت نكرد؟! راهزنان به اموالی كه از كاروانیان می ربایند قناعت می كنند ولی شیطان دزد ایمان است و اصرار دارد كه آدم ها را بعد از لخت كردن در میانه میدان و در مقابل چشم این و آن رها كند تا آبرویی برای آنها باقی نماند. اصلا كار شیطان، لخت كردن و بی آبرو كردن آدم هاست. شیطان زده ها برای نجات خویش راهی جز توبه ندارند و چنانچه به خدا پناه نبرده و در چنبره فریب شیطان باقی بمانند، نه فقط آخرت كه دنیای خود را نیز به تباهی می كشانند. اصلا، شیطان اصرار دارد شكار خود را در همین دنیا هم به خواری و ذلت بكشاند. شیطان، آنگونه كه تصویرسازان به تصویر می كشند، قیافه زشت و ترسناك ندارد یا اگر دارد، با ماسك دیگری به میدان می آید. اگر اینگونه نبود كه طعمه هایش به جای فرار، جذب او نمی شدند. شیطان پدر و مادر ما را هم با وعده «جاودانی»! فریب داد. نداد؟!
آمریكا به قول امام راحلمان- رضوان الله تعالی علیه- شیطان بزرگ است و مانند «ابلیس» پنهان نمی كند كه برای فریب مسئولان نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران، هزاران ترفند در آستین و ده ها هزار دام در دست دارد و چه بسیار كسانی را می توان در عمر سی و چند ساله انقلاب اسلامی آدرس داد كه به فریب شیطان بزرگ فریفته شدند و در پی «سراب» كه شیطان در نظرشان، «آب» جلوه داده بود، به مرداب افتادند. بنی صدر اولین رئیس جمهور ایران اسلامی بود، فرماندهی كل قوا را برعهده داشت اما، آنقدر منم منم زد و به توصیه پدرانه حضرت امام(ره) كه فرموده بود «این من، شیطان است» بی توجهی كرد تا... امروز به زحمت می توان حقارت و فلاكت او را توضیح داده و تشریح كرد!
چرا راه دور برویم، مگر همین شیطان بزرگ، در جریان فتنه آمریكایی-اسرائیلی 88، موسوی و كروبی و خاتمی را به «سراب قدرت» فریب نداد؟! و مگر آنچه از زشتی در دل نهفته داشتند «سواه پنهان» آنها را بیرون نریخت و برملا نكرد؟! و حالا هم كه كار از كار گذشته و شكار خویش را لخت و بی آبرو ساخته، آنها را در میانه میدان رها كرده و به «شاه» كار! خود پوزخند می زند.
«كمثل الشیطان، اذقال للانسان اكفر فلما كفر قال انی بری منك، انی اخاف الله رب العالمین- مانند شیطان كه به انسان گفت؛ كفر بورز (تا به آرزویت برسی) ولی هنگامی كه كفر ورزید، گفت؛ من از تو بیزارم، من از خداوندی كه پروردگار عالمیان است بیم دارم»(سوره مباركه حشر-آیه61).
یك نگاه دیگر به میدان بیندازید. چه می بینید؟... آمریكا یعنی همان شیطان بزرگ كه سران و عوامل فتنه را به «سراب قدرت» فریب داده و در آرزوی مقابله با نظام اسلامی ایران به میدان آورده بود، امروزه در پی شكست پروژه كودتای مخملی، عوامل شكار شده فتنه را با رسوایی و بی آبرویی در میانه میدان رها كرده و خود به گدایی مذاكره با ایران اسلامی آمده است. این همان شیطانی است كه وقتی بازار فتنه آمریكایی- اسرائیلی داغ بود، حمایت از فتنه گران را «یكی از اهداف استراتژیك» خود می دانست و چه رجزها كه نمی خواند!...
روز یكشنبه دو هفته پیش، برخی از مسئولان بلندپایه نظام با اقدام ناپسند خویش كام مردم را تلخ كردند و شیطان بزرگ و اعوان و انصار غربی و عبری و عربی آن را با ذوق زدگی به رقص آوردند. نظریه پردازان آمریكایی، اروپایی و اسرائیلی هلهله كنان در رسانه های خود به تفسیر و تحلیل آن ماجرا نشستند. رادیو فردا- ارگان رسمی سیا- از آشفتگی زودرس قبل از انتخابات 29 خبر داد و اینكه شیرازه مدیریت نظام به هم ریخته است! دویچه وله، به شكاف در اقتدار ایران اسلامی اشاره كرد و صهیونیست های كودك كش، هریك از بداخلاقان روز یكشنبه را نماد و نماینده بخشی از مردم معرفی كرده و از این كه در همبستگی مردم با یكدیگر ترك افتاده است! ابراز خشنودی كردند و امیدوار بودند این ناهمخوانی میان مسئولان به ناهمدلی مردم تبدیل شده و در 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نشانه های آن دیده شود. اما، هیچیك از توده های عظیم مردم به هیچكدام از مسئولان بداخلاق «دمت گرم»! نگفتند و روز 22 بهمن كه از راه رسید، جمعیت از همه جای كشور جوشید. و حماسه ای بی نظیر با حضوری گسترده تر و متراكم تر از همیشه خلق شد. همه آمده بودند با تصاویری از امام راحل(ره) و خلف حاضر او كه روی دست برافراشته بودند. در حضور حماسی 22 بهمن امسال، علاوه بر شعارهای الله اكبر، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل كه شعارهای ثبت شده در شناسنامه اینگونه حماسه های حضور است، بیشترین شعار كه نشانه بصیرت و شعور عمیق مردم بود و با اصرار فریاد زده می شد این بود؛ «این همه لشكر آمده، به عشق رهبر آمده» یعنی آقایان مسئول، بداخلاقی های شما - صرفنظر از آن كه كدام كمتر و كدام بیشتر- در نگاه مردم به اسلام و انقلاب و نظام كمترین تاثیری ندارد و مردم مثل همیشه چشم به رهبری انقلاب دوخته و ایشان را قطب نمای صراط مستقیم می دانند. به بیان دیگر، مسئولان نظام در هر جایگاه و رده ای كه باشند فقط تا آنجا قابل احترامند كه همراه با توده های عظیم مردم، پیرو بی چون و چرای رهبری باشند.
خوشبختانه نهیب حضرت آقا و اتمام حجت آمیخته به نصیحت ایشان لبیك مسئولان محترم را درپی داشت و سران محترم سه قوه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه و صدور بیانیه، بر همراهی خویش با مردم در پیروی از رهبر معظم انقلاب تاكید ورزیدند و با این اقدام خود، ملت را خشنود و خواب خوش دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنها را به كابوس تبدیل كردند.
و بالاخره بعد از اقدام قابل انتظار مسئولان محترم و توبه آنان- كه در مواردی باید به صراحت اعلام می شد و نشد!- توقع آن است كه اكنون به قول حضرت آقا «همه توان و نیروها را برای حل مشكلات مردم متمركز كنند و حالا كه دشمنی های دشمن شدت یافته، آنها هم رفاقت هایشان را شدت دهند...» و این كلام خداوند تبارك و تعالی درباره پذیرش توبه را نصب العین خویش قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانند كه؛ «الاالذین تابوا و اصلحوا و بیّنوا... مگر آنان كه توبه كردند و به اصلاح آمدند و آنچه را پنهان داشته بودند، آشكار ساختند...»
حسین شریعتمداری

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 30 بهمن 1391    | توسط: امین    | طبقه بندی: سیاسی،     | نظرات()

صرفا جهت عصبانی کردن BBC!

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 23 بهمن 1391    | توسط: امین    | طبقه بندی: تصاویر،     | نظرات()

سود کلان هایپراستار در جیب سهامداران صهیونیست + اسناد و تصاویر (قسمت دوم)

فروشگاه هایپراستار تهران. به گزارش روزنامه صهیونیستی"Jerusalem post" در 15 ژوئن 1999 "فرانکوییس وچی" نایب رئیس شرکت لورآل پاریس مبلغ 10000 دلار کمک هزینه دانشجویی سالیانه به دانشجویان صهیونیست اهدا نمود و به شکلی چاپلوسانه اظهار نمود آرزو می‌کند که بتواند کاری برای یاد بود پنجاهمین سالگرد تولد اسرائیل انجام دهد و به دنبال آن مرکز تحقیق و توسعه (R&D) شرکت لورآل را با 400 کارمند صهیونیست درشهر Migdal haemek واقع در نیمه شمالی سرزمین‌های اشغالی پایه‌گذاری نمود که گامی بزرگ در توسعه اسرائیل به عنوان یک مرکز تجاری در خاورمیانه به شمار می‌آمد.


فروشگاه هایپراستار تهران. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه‌ای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودی‌اند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل می‌داند.
 

تبلیغات گسترده ”L’OREAL Paris"در هایپراستار تهران. به‌واسطه لیست منتشرشده توسط سفارت اسرائیل در آمریکا تحت عنوان شرکت‌های سرمایه‌گذار در اسرائیل شرکت لورآل پاریس 35.5 درصد از سهام شرکت آرایشی بهداشتی اسرائیل را به ارزش 12 میلیاردو 969 میلیون دلار خریداری نمود.

 
نستله و آب معدنی دماوند (Nestele): شرکت نستله که بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی جهان محسوب می‌شود، به پاس خدماتش به رژیم اسرائیل جایزه جوبیلی را از نخست‌وزیر رژیم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است. این شرکت بیش از 200 میلیارد تومان در اسرائیل سرمایه‌گذاری کرده است و در مقابل این خوش‌حدمتی، سالیانه حدود 24 میلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده آمریکا دریافت می‌کند. نستله در سال 1379 بیش از 14 میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهامداران عمده شرکت اورئال است. مدیرعامل شرکت آب معدنی دماوند چندی پیش ار سرمایه‌گذاری نستله در این شرکت خبر داده بود. وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد سهام شرکت دماوند متعلق به فرانسوی‌هاست، گفت: شرکت نستله، تولیدکننده مواد غذایی و لبنیات بوده و در عین حال مشهورترین آب جهان یعنی اویان را در اختیار دارد. مدیرعامل آب معدنی دماوند در ادامه با افتخار اعلام کرده بود: آب معدنی این شرکت متعلق به شرکت نستله، بزرگترین شرکت مواد غذایی دنیاست. وی همچنین از تصمیم نستله برای خرید یک شرکت آب معدنی در ایران خبر داد و گفت: آنها به رشد بازار آب معدنی در ایران کمک کرده و رقابت ایجاد خواهند کرد. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش می‌رسد.
 
فروشگاه هایپراستار تهران. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش می‌رسد.

باربیBarbie: اشرافی‌گری، مصرف‌گرایی و عریان‌گرایی، سه مؤلفه اصلی لباس‌های باربی است. لباس‌هایی که زرق و برق خیره‌کننده‌اش جلوه شهوانی اندام باربی را مضاعف می‌کند. در طول ۴۰ سال گذشته عروسک باربی فعال در عرصه سیاست آمریکا بوده است.در طول جنگ ویتنام، گرانادا، پاناما و در انتهای جنگ سرد، باربی نقش‌های متفاوتی ایفا کرد در طول جنگ عراق و آمریکا در سال ۱۹۹۰، عروسک باربی با پوشش یونیفورم نظامی آمریکایی به تهییج افکار عمومی مردم آمریکا پرداخت. پس از واقعه ۱۱ سپتامبر نیز باربی با پوشیدن یونیفورم نیروهای نظامی ضدتروریست، با ایفای نقش جدید خود به تهییج افکار عمومی پرداخت. تیتر آگهی‌های تبلیغاتی باربی، برای نبرد ضد تروریسم این بود: باربی ـ روح آمریکایی. نگاهی به تحول لباس‌ها و شخصیت باربی، بیانگر آن تحول اجتماعی است که باربی در آن آفریده شده است. امروزه عروسک بزرگ باربی در هیکل یک دختر جوان حقیقی، برای مقاصد مستهجن در فروشگاه‌های غربی خرید و فروش می‌شود. تعداد زیادی از هنرپیشه‌ها و خوانندگان زن غربی با صرف هزینه‌های زیاد اندام و چهره خود را همچون باربی می‌سازند تا مورد توجه عموم واقع شوند. امروزه باربی بر روی تمام وسایل مورد استفاده کودکان و نوجوانان اعم از لوازم‌التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم تزئینی و… حک شده است و حتی خوردنی‌های فانتزی کودکان مانند آدامس و شکلات نیز از حضور باربی بی‌نصیب نیستند. چه اینکه دخترها در سراسر جهان بایستی حضور مدل و الگوی غربی خود (باربی) را همواره در پیرامون خود حس کنند. مادران غربی می‌پرسند؛ چرا دختران ما زودتر از آنچه باید بالغ می‌شوند؟ دلیل این بلوغ زودرس جنسی دختران ما در چیست؟

 
فروشگاه هایپراستار تهران: شرکت باربی، از سودآورترین کالاهای صهیونیستی که جایگاه ویژه‌ای در بخش اسباب‌بازی‌ها در هایپراستار دارد. سوء تغذیه، بلوغ زودرس و مصرف‌گرایی و تجمل، رهاورد عروسک باربی برای دختربچه‌های ایرانی


 اهداف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از حضور در ایران، با استفاده از امکانات "کارفور" و با تابلوی "هایپراستار" چیست؟
فروشگاه صهیونیستی هایپراستار چند هدف عمده را در ایران دنبال می‌کند:

1) ترویج مصرف‌گرایی و حرکت به سمت آرمان "نظم نوین جهانی" بر اساس پروتکل یهود: مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند:
 "این نظام نوینی که آمریکایی‌ها می‌گویند این است، کاری کنند که همه دنیا آن طور که آنها می‌خواهند، فکر کنند و حقایق را وارونه بفهمند.
نظم نوینی که آمریکا در پی استقرار آن است، متضمن تحقیر ملت‌ها و به معنای امپراتوری بزرگی است که در رأس آن آمریکا و پس از آن قدرت‌های غربی است. بازگشت به جامعه جهانی – که آمریکا منادی آن است – به معنای پذیرش سلطه فرهنگ غرب است. نتیجه تمام درگیری شرق و غرب چه باید باشد؟ باید قدرت مطلقه و روزافزون آمریکا بر ملت‌های ضعیف باشد؟ معنای نظم نوین جهانی این است!؟"

به نظر می‌رسد هدف غایی نظم نوین جهانی، خاورمیانه باشد چرا که اسلام و منابع عظیم نفتی در آنجا تمرکز یافته است. غرب برای بقا به نفت نیاز دارد و از طرفی اسلام ضد ظلم و ضد استعمار است و همین امر بیم رهبران نظم نوین جهانی را در پی دارد و آن را رقیب نیرومندی در عرصه جهان می‌بینند. به دلیل اینکه اسلام و ایدئولوژی اسلامی با نظم نوین جهانی و استکبار در تضاد کامل است، غرب در تلاش برای ریشه‌کن کردن اسلام و مسلمانان برای پیشبرد اهداف خود و استقرار جهانی منظم در ابعاد سیاسی و اقتصادی است. اکنون این ایران است که به کانون اصلی توجهات تبدیل شده است، چرا که نظم نوین جهانی در مرحله پایانی خود است و تنها ایران است که در برابر آن مقاومت می‌کند.
 
تمام این اجناس برای تو چیده شده است. بردار. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می شوی. این نمایش بزرگ به تو احساس بی‌وزنی می‌دهد. احساس بی‌ارادگی و گاه احساس حقارت. حریصت می‌کند. "هایپر" یعنی همین. تو آن‌قدر وسوسه می‌شوی که فراموش می‌کنی سبدت لبریز از اجناسی غیرضروری است. راستی، لازم نیست که تمام این اجناس را مصرف کنی. سعی کن زودتر پیش ما بیایی. سبدهای‌مان را بزرگتر می‌کنیم. خیالت راحت.

2) خنثی‌سازی تدابیر مقام معظم رهبری درخصوص "اقتصاد مقاومتی" و سبک زندگی اسلامی و ایرانی"
که مستندات ارائه‌شده و تصاویر منتشرشده از فروشگاه هایپراستار در این گزارش، دلایل روشنی بر این مدعاست.
نظم نوین جهانی تنها یک چالش پیش روی خود دارد و آن ایران سرسختی است که طی سه دهه اخیر به‌رغم جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، ترورها و فشارهای بین‌المللی در برابر این نظم شیطانی ایستادگی کرده است. غرب ناامید شده که نتوانسته از پس بن‌بستی به نام ایران برآید.

 
فروش مجلات خارجی با تصاویر نامناسب در فروشگاه هایپراستار. این مجلات در یکی از پررفت و آمدترین بخش‌های این فروشگاه جانمایی شده است.


3) دستیابی به سود کلان و ارسال این سود به شعبه اصلی کارفور و در نهایت به سهامداران و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی.
که حضور برندهای مطرح اسرائیلی همچون کوکاکولا و... به خوبی بر این مسئله صحه می گذارد.
 تعدادی از مخاطبان در خصوص تخفیف ویژه هایپراستار توضیحاتی داده بودند و به تعریف و تمجید این اقدام پرداخته بودند. در پاسخ به این دوستان باید گفت که: اگر از تمامی اقدامات ضدانسانی و نژادپرستانه صهیونیست‌ها چشم بپوشیم و صرفاً منافع شخصی خود را ملاک قراردهیم، باز هم کلاهی گشاد بر سرمان رفته است. اگر شما تخفیفات ارائه‌شده از سوی هایپراستار را از زمان افتتاح تاکنون محاسبه کرده باشید، قطعاً متوجه خواهید شد که روز به روز از دامنه سود شما کاسته (با کاهش میزان تخفیف اجناس پرمصرف و افزایش اجناس بدون تخفیف)، و به دامنه سود صاحبان هایپراستار (با افزایش میزان مشتری) افزوده می‌شود.

4) تضعیف فروشگاه‌های (خرد و کلان) ایرانی و تغییر ذائقه مردم.
در این خصوص نباید از تقصیرات و کم‌کاری‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایرانی نیز چشم پوشید (که یکی از دلایل عرض اندام این فروشگاه، از همین کم‌کاری‌ها نشأت می‌گیرد.) متأسفانه تاکنون درخصوص ”بومی‌سازی مراکز خرید متناسب با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی" هیچ گونه تدبیری از سوی مسؤولان اندیشیده نشده است و فروشگاه‌های رفاه، شهروند و... به کپی‌برداری غیراصولی از  نمونه‌های خارجی بسنده کرده‌اند و حالا علاوه بر هایپراستار، هایپرهای دیگری همچون "هایپرسان" و "هایپرمی" نیز به صورت قارچ‌گونه در حال گسترش است.

رهنمودی از امام خمینی(ره):
"شما از خواب‌هایی كه برای این كشورها دیده‌اند اطلاع ندارید. اینجانب كراراً خطر دولت اسرائیل و عمال آن را به ملت گوشزد كردم كه باید مقاومت كنند و از معاملات با آنها احتراز جویند".

و نیز استفتائاتی از مقام معظم رهبری:

آیا وارد كردن و ترویج كالاهای اسرائیلی جایز است؟
واجب است افراد از وارد كردن و ترویج كالاهایی كه دولت حقیر اسرائیل از ساخت و فروش آن  منتفع می‌شود خودداری كنند.

آیا برای مسلمانان خرید كالاهای اسرائیلی كه در سرزمین اسلامی به فروش می‌رسند جایز است؟
بر آحاد مسلمین واجب است كه از خرید و استفاده از كالاهایی كه سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست‌ها كه با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می‌شود، اجتناب كنند.

حال باید مسؤولان و علی‌الخصوص وزارت اقتصاد، وزارت بهداشت و شهرداری تهران پاسخگوی این سهل‌انگاری باشند و بگویند که با چه مجوزی، این خیانت را مرتکب شده‌اند.


 
دختربچه‌های اسرائیلی برای همسالان لبنانی و فلسطینی خود، بر روی هدیه ای که قرار است برای‌شان فرستاده شود یادگاری می‌نویسند. هدیه‌ای که نه عروسک است و نه شکلات و شیرینی و نه شاخه گلی و نه حتی کاغذ سفیدی که روی آن نقاشی از آنچه دوست دارند را برای او کشیده باشند. هدیه‌ای که مستقیماً در خانه، مدرسه، ماشین پدرش و یا حتی در پناهگاه به دستش می‌رسد! هدیه‌ای که گاهی وزنش از وزن او و قدش از قد او بیشتر و بلندتر است!؟
هدیه‌ای داغ و سوزان که فرستنده‌اش اوج علاقه و محبتش را با آن نشان می‌دهد. کودکان لبنانی و فلسطینی تاکنون دوست اسرائیلی خود را ندیده‌اند ولی هدیه‌ها و یادگاری‌های زیادی از او به دست‌شان رسیده است! آری هدیه او موشکی است که قرار است تا چند دقیقه بعد به دست دوست لبنانی یا فلسطینی‌اش برسد! هدیه‌ای که قرار است با داغی و سوزانی و ویرانی خود، عشق و محبت فرستنده‌اش را به نمایش گذارد!
هدیه‌ای که با پاره‌پاره کردن اجزای بدنش در عمق وجودش رخنه می‌کند و در آغوشش می‌گیرد! هدیه‌ای که پدر و مادر و برادر و خواهر و هر آنکه را که دوست دارد از او می‌گیرد. هدیه‌ای که برای او ترکش و آتش و آوار و اشک و خون و زخم و مرگ را به ارمغان می‌آورد.


آیا سود حاصل از خرید از فروشگاه‌های صهیونیستی، در کنار سهولت و رفاه این نوع خرید، به ازای شریک‌شدن در این هدیه، باز هم برای ما، دلچسب خواهد بود؟


http://www.koor.com/news-in.asp?num=516
http://www.koor.com/news-in.asp?num=546
http://sos-crise.over-blog.com/article-israel-cherche-a-prendre-le-controle-du-carrefour-m-o-eurasie-asie-du-s-e-afrique-53064080.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrefour
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php
http://fa.wikipedia.org/wiki
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 2 بهمن 1391    | توسط: امین    | طبقه بندی: اخبار سیاسی،     | نظرات()

سود کلان هایپراستار در جیب سهامداران صهیونیست + اسناد و تصاویر (قسمت اول)

گروه فرهنگی مشرق- اوایل دی‌ماه، گزارشی تحت عنوان "هایپراستار؛ تجارت مخفی رژیم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر" منتشر شد. این گزارش، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. از اطلاعیه "شفاف‌سازی" فروشگاه هایپراستار (که هیچ مستندی در رد این گزارش ارائه نشد) گرفته تا اظهارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از این گزارش.

نظرات مخاطبان نیز به نوبه خود بسیار جالب بود. از متهم‌کردن مشرق‌نیوز به تبانی با دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا ارائه دلایلی در تأیید آن گزارش و تشریح اهداف هایپرمارکت‌ها در ایران.

با توجه به موارد ذکر شده، تصمیم گرفتیم تا مستنداتی دیگر درخصوص اهداف ضد ایرانی و گرایش‌های صهیونیستی این فروشگاه منتشر کنیم.

شاید بگویید که:" شما دارید تمام تقصیرات را به گردن صهیونیسم می‌اندازید و از کاستی‌های خودمان چشم‌پوشی می‌کنید". اما واقعیت این است که "صهیونیسم بین‌الملل" از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیاده‌طلبانه خود بهره می‌برد. اقداماتی چون تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بین‌الملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانه‌های همگانی و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی در پروتکل‌های جهانی رهبران صهیون آشکارا بیان شده است و کم‌کاری و سهل‌انگاری مسؤولان کشور در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به بروز پدیده‌های ناگواری همچون هایپراستار شده است. صهیونیست‌ها و "تجارت مخفی" در سایر کشورها، تکنیکی است که در پروتکل دانشوران یهود، به آن تأکید بسیاری شده است؛ تکنیکی که روز به روز گسترش می‌یابد.

ارتباط آشکار "کارفور" و "هایپراستار"
در گزارش نخست، دلایل متقنی مبنی بر ارتباط  این دو فروشگاه تشریح شد اما در اینجا مستندات بیشتری دراین خصوص ارائه می‌شود. اگر شما در وب‌سایت (انگلیسی) ویکی‌پدیا عبارت Carrefour را جست‌وجو کنید، اطلاعات دقیق شعب این فروشگاه در سراسر جهان و برنامه‌های گسترش شعبات در سال‌های آینده را به تفکیک هر کشور خواهید دید.

در این صفحه، در خصوص شعب فروشگاه کارفور در ایران، این اطلاعات درج شده است: در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد. فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.


 وبسایت (انگلیسی) ویکی‌پدیا، صفحه "Carrefour": در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد.  فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.


 
نام "ایران" در میان شعب فروشگاه "کارفور" در آسیا و تعداد دو فروشگاه (تهران و شیراز)


حال اگر عبارت "کارفور" را در وب سایت(فارسی) ویکی پدیا جستجو کنید، در صفحه مذکور،در کنار معرفی این فروشگاه،اطلاعات جامعی درخصوص هایپراستار ارائه می شود.

 
وب‌سایت (فارسی) ویکی‌پدیا، صفحه "کارفور": در صفحه مذکور، در کنار معرفی این فروشگاه، اطلاعات جامعی درباره هایپراستار ارائه شده است


اما اذعان به این ارتباط آشکار (به‌رغم تکذیب مدیران هایپراستار ایران) به همین‌جا ختم نمی‌شود و رسانه‌های فرانسوی نیز به تحلیل این ارتباط و نقش رژیم صهیونیستی پرداخته اند. یکی از این موارد، تصویر زیر است. در این تصویر، شعب کارفور بر روی نقشه جانمایی شده و به نقش اسرائیل نیز اذعان شده  است.

 
ترجمه عبارت زیرنویس در تصویر فوق: "اسرائیل" به دنبال در دست‌گرفتن کنترل "کارفور" در خاورمیانه، اوراسیا، آسیای جنوب‌شرقی و آفریقا

چرا مدیران هایپراستار ایران از اظهارنظر درمورد ارتباط با کارفور اجتناب می‌کنند؟ کارفور چه مشکلی دارد؟ در گزارش قبل، به نقش سرمایه‌گذاران صهیونیست در کارفور اشاره کردیم. حال در اینجا، جزئیات بیشتری را منتشر می‌کنیم.

شرکت صنایع دلتا جلیل (Delta Galil): "دلتا جلیل" بزرگترین تولیدکننده و فروشنده صنعت نساجی در اسرائیل است. این شرکت، یکی از بزرگترین برندهای تجاری تولید لباس در دنیاست. "Dov Lautman"مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار این شرکت، از دوستان صمیمی "ایهود باراک" است. دلتا جلیل از سهامداران فروشگاه کارفور است. چندی پیش، سازمان‌های مدافع حقوق بشر، مدارکی را مبنی بر استثمار مسلمانان توسط شرکت دلتا جلیل منتشر کردند.

 
شرکت صهیونیستی "دلتاجلیل"، از سهامداران فروشگاه کارفور است

 
"Dov Lautman" مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار شرکت "دلتا جلیل"
 
 
Dov Lautman از دوستان صمیمی "ایهود باراک". وی روابط بسیار نزدیکی با سران رژیم غاصب صهیونیستی دارد


شرکت سرمایه گذاری کوور (Koor):
کوور، یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در اسرائیل است. سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فعال بین‌المللی در طیفی گسترده و حضور جدی در بازارهای جهانی، با شعار "همه چیز برای نژاد برتر (یهود)" از آرمان‌های شرکت کوور است.
 
 
استراتژی کوور: تصرف بازارهای جهان از طریق نوآوری، کیفیت و خدمات برای بهترین نژاد (یهود)


 
تشریح سرمایه‌گذاری شرکت صهیونیستی "کوور" در فروشگاه زنجیره‌ای "کارفور"

مشهورترین کالاهای اسرائیلی در فروشگاه هایپراستار
محصولاتی که می‌خواهیم در این بخش به معرفی آنها بپردازیم، تقریباً برای تمامی مخاطبان آشناست. محصولاتی که در تمام سوپرمارکت‌های ایرانی نیز موجود است. اتفاقی که به دلیل سهل‌انگاری مسؤولان در سال‌های گذشته و برخورد کاملاً غیرحرفه‌ای با مسأله "حضور برندهای خارجی" در ایران  موجب ورود روزافزون کالاهای صهیونیستی به ایران شد و علاوه بر سود کلان رژیم غاصب صهیونیستی از این رویکرد، عرصه بر تولیدات داخلی نیز تنگ شد. اما در هایپراستار، داستان فراتر از این حرف هاست. محصولات اسرائیلی در این فروشگاه جایگاه بسیار ویژه و اختصاصی دارند. از ماکت‌های ورودی که انحصاراً برای گروه "کوکاکولا" است تا بنرها و محصولات شرکت‌های "نستله" و Paris” "L’OREAL که در جایگاه ویژه‌ای در داخل فروشگاه جانمایی شده است. ارقامی که در گزارش قبلی درخصوص فروش روزانه و ماهیانه این فروشگاه ذکر شد هدف نهایی تمرکز صهیونیست‌ها بر هایپراستار را نمایان می‌کند:

"کارفور برای اسرائیل است و هایپراستار برای کارفور"

کوکاکولا (پپسی-فانتا-اسپرایت): وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شش واقعه را برای اسرائیل حیاتی خوانده است؛ یکی از آنها مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی است. کوکاکولا در سال 1356 به پاس 30 سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیئت اقتصادی اسرائیل مورد تشویق قرار گرفت. در سال 2009 جایزه‌ای با حمایت مالی شركت كوكاكولا به لابی اسرائیلی آیپك (AIPAC) داده شد كه دلیل آن لابی این گروه با سنا برای رد درخواست سازمان ملل در مورد "آتش‌بس فوری" و حمایت از ادامه حمله ارتش اسرائیل به غزه بود. كوكاكولا همچنین روابط بسیارنزدیكی با اتاق بازرگانی آمریكا- اسرائیل (AICC) دارد. كوكاكولا با ارائه پاداش به شركت‌هایی كه اقتصاد اسرائیل را توسعه می‌دهند این شركت‌ها را برای سرمایه‌گذاری در اسرائیل تشویق می‌كند. هر ساله اتاق بازرگانی پاداش‌هایی را برای شركت‌هایی كه بیشترین سهم (شامل اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری) را در تجارت بین اسرائیل آمریكا داشته‌اند  در نظر می‌گیرد و كوكاكولا این پاداش‌ها را از لحاظ مالی تأمین می‌كند. در سپتامبر 2009 مهمانی ویژه‌ای در مركز جهانی كوكاكولا به افتخار ژنرال "بنیامین بن الایزر" برگزار شد. وی سمت‌های وزارت دفاع و وزارت صنایع اسرائیل عهده‌دار بوده است. بن الایزر به عنوان جنایتكار جنگی تحت تعقیب  است و مسؤول یك سوم از كشتارهای اسیران جنگی كشتار های صبرا و شتیلا و جنین بوده است. نكته جالب توجه در مورد كوكاكولا استانداردهای دوگانه این شركت در قبال كشورهای مختلف است. برای مثال براساس تحقیقات صورت گرفته در هندوستان، نوشابه كوكاكولا در این کشور، مشابه نمونه مصرفی آن در ایالات متحده و بریتانیا نیست. (نوشابه مصرف‌شده در هند محتوی مواد ممنوعه‌ای است كه  بیش از 30 برابر استاندارد اتحادیه اروپا غیربهداشتی بوده و عامل نقایص مادرزادی و سرطان شناخته شده است).

 
ما در حال حرکت به یک مکان جدید هستیم. کوکاکولا بنوشید برای حمایت از اسرائیل. با حمایت از محصولات آمریکایی، شما از اسرائیل حمایت می‌کنید


 
فروشگاه هایپراستار تهران: به خانه امن "کوکاکولا" در تهران خوش آمدید. براساس تحقیقات صورت‌گرفته در هندوستان، نوشابه‌های کوکاکولای مصرف‌شده در این کشور محتوی مواد ممنوعه بوده است كه  بیش از 30 برابر استاندارد اتحادیه اروپا غیربهداشتی بوده و عامل نقایص مادرزادی و سرطان شناخته شده است


 اورئالL’OREAL: اورئال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی است. اسرائیل، مرکز منطقه‌ای شرکت اورئال در جنوب‌غربی آسیاست. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه‌ای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودی‌اند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل می‌داند. شرکت اورئال به پاس پشتیبانی چشمگیرش از اسرائیل، جایزه جوبیلی (جایزه‌ای که رژیم اشغالگر قدس به اشخاص یا سازمان‌هایی که به منظور توسعه اقتصادی این رژیم درخاک فلسطین اشغالی سرمایه‌گذاری می‌کنند، اهداء می‌کند) را از نخست‌وزیر رژیم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است.

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 2 بهمن 1391    | توسط: امین    | طبقه بندی: اخبار سیاسی،     | نظرات()
Reba.ir
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic